Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Can i get a fruit basket, please?

Av Cicci - 6 mars 2008 10:58

Nu sitter jag här o filosoferar om hur man ska få tag i en E-ciggarett.. detta finns ju tyvärr inte i det här kalla landet ännu. För ni som inte fattar vad jag snackar om så snackar jag om en elektronisk ciggarett..som varken innehåller tjära o sånt där skit, utan nikotin bara.. när man röker denna ciggarett så kommer det vattenånga ur den..detta vore ju perfekt, slipper man lukta askopp och så kan man röka överallt, på tunnelbanan, hemma i sängen, här på kontoret, i matafärren.. i och för sig skulle det kanske inte uppskattas..

Folk skulle väl ställa sig upp på tunnelbannan och skrika rätt ut "Vad faaan håller du på med, sitter du här o röööker i tunnelbanan?!?!?!" haha galet roligt.

Om någon såg kvällsöppet förra veckan tror ja de va med alex schulman, så testade ju han detta..han satte sig på ett kafé och även  inne i sturegallerian och rökte.. det blev ett jävla liv kan jag säga, men det roliga var att han inte ens sa att de va en e-ciggarett.. haha.


Jag måste inskaffa mig en sånhär ciggarett, skulle vara kul o pröva. Kanske får åka förbi Kina snart om det inte kommer till sverige..


 Grattis bruurshan o livan som fyller år idag!!

Maby you will get a fruit basket..


 

http://www.youtube.com/watch?v=-YgMHVIw0HQ


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards