Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Cicci - 13 mars 2008 21:24

Här sitter jag 20 bast, och helt fuckad i min rygg totalt!! Det enda som kan rädda min rygg nu är en massa träning,träning o åter träning..

O så sitter jag här istället framför min fyrkantiga skärm o spottar ut meninglösa bokstäver när jag kan ligga på golvet o göra 100 rygglyft..

Nemen seriöst, måste göra något åt min rygg snart.

Annars lär ja väl gå med rullator när jag är 25, mm jag gissar på det.


Som ni kanske märkte var jag lite arg här i mitt förra inlägg, och det gick ut över min kollega på jobbet idag också.. blev som sagt lite arg över denna blondinbella eller va hon nu hette som bloggar..

hon ska tydligen va med på debatt nu på ettan kl 22.00, får se hur detta går då.. om jag kan ändra min åsikter om henne. Tror det inte direkt..

Men jag ska inte dömma henne. Vem vet? Hon kanske är en jättegullig tjej? ... Vi får väl se.














Av Cicci - 13 mars 2008 10:44

Läste i City idag om en blondin fjortis moderat som bloggar och tjänar grymt mycket pengar.. på en massa skit!

"Hej jag är den nya ebba von sydow, blåst puckad överklass brud, hej kom o ge mig ännu mer pengar"

Hon BEHÖVER INTE mer pengar.

Hon bor i innerstan och hon har säkert torkat röven med 1000 lappar ända sen barns ben..

Fan vad trött jag blir!















Ovido - Quiz & Flashcards