Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Cicci - 21 mars 2008 11:05

Var ju och tatuerade mig igår, eller fyllde i mitt kvinnotecken. Åsa filmade mig och jag såg helt jävla oberörd ut kanske gjorde nån min och sa nått "Ajj".. hon hade väntat sig dramtiska skrik och rörelser från mig.. haha

Så det var väl lite tråkigt. Nu gjorde det faktiskt inte lika ont som första gången tycker jag. Sen tyckte jag faktiskt att det nästan var lite skönt, kanske kan misstolkas? "Det gör så ont att de blir skönt" försökte jag förklara för Åsa..

Men jag tror inte hon riktigt förstod vad jag menade.




Har ju planer på att göra om mig helt och hållet.

Och det början redan idag. Dags för att bli brunett om några timmar.

Och nästa vecka blir det brun hårförlängning, vet inte hur detta kommer att sluta men jag får väl hoppas på de bästa, att ja inte blir grön i håret då, tillexempel..

Jag vill ha en sån där fin brun färg som det är lite rött i, eller nått. Har tröttnat grovt på mitt svarta hår..

Sen finns det en del grejer till som jag fililurat på nu när lönen kommer snart.



Jag hoppas väl att resultatet kanske blir något sånt här..?

Ovido - Quiz & Flashcards