Alla inlägg under maj 2007

Av Cicci - 22 maj 2007 22:04

Tisdag kväll.

Jag är trött har jobbat tre dar i rad nu, ska jobba imorn & i övermorn också. Hur fan ska jag orka?

I dag fyller min brorsa Eric år, sen fyller emelie 19...grattis på er.

Skolan är slut nu, eller det kan man väl säga...studenten är nästa vecka. Och vi är lediga tills dess..skönt. Men det blir inte så mycket ledigt ändå, med tanke på att jag ska jobba.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på studenten. Jag har ju en klänning, men den är lite för stor...har tvättat den men den krympte inte :(


Har fan ingenting alls vettigt att skriva...tänkte bara skriva ett par rader...

Jo förresten jag drömde om Filip & Fredrik inatt haha...att jag träffade dom här i Tullinge vid station haha...så sköna.


Harebrahej!!1



Av Cicci - 14 maj 2007 18:45

Såg ni eurovision i helgen? Ahh det gjorde jag, men missade nog lite mot slutet vart lite för full tror jag. Men OLA och the ark er missa jag fan inte!!!!!!!!!!!

Bäst, bäst, bäst!!! Europa insåg det inte bara. Jävligt synd...


Men men nån måste ju vara på 18e plats också. Jag förlåter er the ark. Ni var ändå bäst!


Usch sitter hemma och pluggar en massa, typ slutspurten nu... betygen sätts väl i övermorn fick jag reda på idag, eftersom det är långhelg. Det är ju jävligt stressigt kan man väl säga. Jag måste iallafall gå i sommarskola för att få godkänt i matte. Men det är lika bra, så har jag den skiten överstökad...

Måste söka jobb. Det är inte många dagar kvar tills jag springer ut nu...

 Skönt. Men ändå ångest, vad fan ska man göra sen?

Vad fan ska det bli av mig?




Ovido - Quiz & Flashcards