Alla inlägg under januari 2007

Av Cicci - 27 januari 2007 11:58

Sex sex sex. Ja de skulle vara schysst. Men ännu schysstare skulle de va att ha en pojkvän. Men men har gett upp de där för länge sen. Tror inte på kärleken längre, tror inte på den "rätta" eller vad man ska säga. Har letat tillräckligt o det räcker nu.. Om han finns där nånstans så får han fan hitta mig haha..Sexuellt frustrerad? Njaa, lite kanske...Ne rätt mycket faktiskt.

Av Cicci - 22 januari 2007 14:06

Vaknade i morse och kände bara nej fan. Mensvärk och måndag, det går verkligen inte ihop alls. Så jag messade min ena handledare och sa att jag stannar hemma idag. Nu känns de nästan som jag ångrar mig, finns ju ingenting att göra här hemma.Man blir rastlös. Snart börjar man klättra på väggarna.Så här känns det nog att vara arbetslös tror jag..Det finns ingenting att göra.Fan igår åkte jag och ett par polare pulka haha så skadat.och vi ska kallas vuxna :)Men men jag säger de jag kommer nog aldrig ta kunnata körkort, inte för pulka iallafall! Körde in i ett träd ett par antal gånger haha men vi hadekul iallafall det är huvudsaken :)

Av Cicci - 19 januari 2007 12:00

Godmorgon.Kanske man ska säga? Vaknade för drygt en halvtimme sen. Tog ledigt idag från praktiken, med tanke på att ja skulle börja 9 och sluta 12.Vaknade 09.30 så då kändes de drygt att åka in för att sen åka hem igen. Så jag har sovit, fett med underbart. Fredag idag! ÄNNU UNDERBARARE! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, mina vänner planerade att vi skulle ut på nått hak i tumba...Men frågan e om det blir så?Fan vad det har snöat inatt, galet mycke. Snön ligger som ett täcke över hela tomten.Nattens dröm var skum iallafall.Skulle lägga armen över dig ju...Men insåg sen att du inte låg där.

Av Cicci - 18 januari 2007 10:10

Jag gick och funderade på en sak när jag promenerade till kris nyss. Varför heter det människor? Det är väl inte bara män på denna planet. Varför inte låta det heta kvinniskor? Jaja bara en tanke liksom.Fan om en månad är man 19 bast, åren bara går och man blir äldre. Dags och bli vuxen snart och börja snacka vuxenspråk, bli lite fin i kanten och aldrig mera vara rebellisk. Nee aldrig säger jag bara. Jag tänker ha kul, roligt och vara hur barnslig jag vill. Så länge jag kan iallafall. Funderar på att ha en födelsedags fest med en kompis. Förra året när jag fyllde år fick jag en jätte fin bob marley tårta av livan och sannie :)Sen är jag jätteglad också för att min bror andreas har äntligen fått jobb. Han har sökt fett länge ju! Så grattis bruur.Idag ska de bära av till ett behandlings hem i Norrtälje, vi på redaktionen på kris ska göra reportage där.

Av Cicci - 17 januari 2007 11:52

Min dag idag ser tung ut. Har varit på socialen idag iallafall på morgonen. Två från mini maria ska hjälpa mig från all skit som drogerna lämnat kvar. Jag ska städa upp i mitt inre eller vad man nu kan säga. Bra är det iallafall. Så att jag vet vad jag gör nästa gång jag håller på att få svimmattacker på tåget. Jag har väntat på den här jävla hjälpen sen maj nu. Tumba psykiatri sämsta säger jag bara! Fick först träffa en snubbe där för min panikångest, han ansåg inte att ja hade problem och jag fick vända på klacken igen. NE ne aboslut inte, ´ny attack nästa dag igen. Sen nästa gång fick jag en tjej, jag tänkte fan hon måste ju va bättre? De lät posetivt, men nej "hänvisar dig till alby beroende mottagning" SHIT de va inte drogerna ja ville ha hjälp med, utan ångesten! But they dont get it. Iallafall ska få min hjälp nu så jag e glad. :)

Av Cicci - 14 januari 2007 19:57

Idag är det söndag igen. Vilket betyder att imorgon så måste jag ta mig upp ur säng jäveln och åka till min praktik. Inte kul, jag är inte direkt en morgon människa. Men vem är det? Men jag undrar varför alla pensionärer går upp så tidigt, eller äldre människor överhuvudtaget..hur kan dom vara så pigga på morgonen? Jag har inte märkt nån skillnad nu när ja blivit lite äldre.. jag e lika trött iallafall. Skulle behöva 15 hinkar kallt vatten hällandes över mig på morgonen eller varför inte en orkester som står bredvid sängen? Som sagt det jag skulle komma fram till var att jag har jävligt svårt att komma upp ur sängen. Och ännu svårare e det ju när en snygg kille ligger bredvid :)Dagens very nice: Sova ut så jävla länge jag kundeDagens not nice: DETTA JÄVLA PISSVÄDER!

Av Cicci - 7 januari 2007 22:22

Kära kära blogg.Nu tog jag oskulden på dig, hoppas att du känner dig mer nöjd än när jag blev av med min haha. Söndag är det iallafall idag och lovet är över. Imorn drar jag ut på praktik igen, för ni som inte vet KRIS kriminellas revansch praktiserar jag på. Kommer vara där tills den 23:e februari. Så de e nice :) Finns väl inte så mycket mer att skriva. Mer än att jag måste sova sen snart (lär bli om ett bra tag) måste ju upp till praktiken. Har vänt på dygnet så gissar på att jag somnar vid fyra inatt.Puss

Ovido - Quiz & Flashcards