Alla inlägg under oktober 2007

Av Cicci - 30 oktober 2007 13:28

Shit säger jag bara. Kom försent till jobbet imorse igen, de e knas nu. Jag måste ta och köpa mig en väckarklocka, eller kanske ska jag investera i en sån där ljusgrej från philips? Fast läste nu att den kostar runt 1000 spänn.. så det lär ju inte funka, ekonomin håller inte.

Kanske skulle va schysstare och vakna av ett ljussken än att vakna av en mobil telefon som man bara vill kasta i väggen eller stänga av, men vem vet de kanske blir samma grej av ljusskenet.. och de är ju aldrig bra att slänga något i väggen som kostar 1000 spänn..


Ska iväg och bli fet efter jobbet. Tänkte gå & äta lite pizza med jullan. Sen blir det faktiskt träning en timme ikväll också, perfekt då försvinner pizzan där med.. eller jag bryr mig ärligt talat inte, skulle göra vad som helst om ja gick upp sisodär 5-8 kilon..

jag behöver det, är för spinkig. Alla andra snackar om att gå ner i vikt, banta fett o hit och dit, jag snackar bara om att gå upp i vikt..

säg mig, hur fan gör man det? Jag kan äta hur mycket som helst ändå så blir jag inte tyngre.

De e sjukt de där.



Av Cicci - 26 oktober 2007 11:34

Igår kom löningen, riktigt nice. Fick mig en idé då, eller idé och idé.. jag har ju faktiskt funderat på det länge nu! Jag tog modet och åkte till gamla stan med sannie & hennes polare, och jag piercade mig i bröstvårtan!

Jag fick panik, panik, panik. Var hur nervös som helst, kändes som om jag skulle dö där ett tag innan. Men shit jag klarade det, haha! Och det var inte alls så farligt som jag trodde, jag hade räknat med att smärtan skulle vara ja ungefär 100 gånger värre.. Men när piercaren började fixa o snurra på piercingen så den skulle sitta fast, de gjorde rätt ont faktiskt..

men jag klarade de, så är jävligt stolt faktiskt :)


Känns inte lika underbart me fredag idag, för jag ska jobba ikväll :(

Och dessutom på hela söndagen, så blir bara ledig på lördan denna helg.. tråkigt men måste man ha cash så måste man.


Nu hoppas jag att min tutte läker snabbt & att de inte blir några problem..

"Och inget solarium nu på några veckor tjejen.." sa piercaren.. fan. Jag är ju solnarkoman, eller lite iallafall..

men men lite blek hud har väl ingen dött av.




Av Cicci - 22 oktober 2007 11:32

Mobilen tjuter. Det är måndag igen. Snacka om att jag inte ville gå upp i morse, ville ligga kvar och aldrig lämna duntäcket alltså..

Om jag fick bestämma så skulle min arbetsdag börja vid lunch där nångång haha. Nemen ärligt, jag är inte gjord för att gå upp tidigt..


Och imorgon ska jag jobba igen på tacobar, och på ons kväll o fredag kväll och dessutom söndag dag till kväll, snacka om att jag kommer jobba ihjäl mig. Kommer nog vara som ett vandrande lik där på nästa måndag, de e jag nästan helt säker på..


ikväll blir det träning, med en massa gamla gubbar & fula tanter haha..som vanligt, yes..



Fan va mitt liv är tråkigt just nu, kan ingenting nytt & spontant hända!!






Av Cicci - 21 oktober 2007 18:36

Förresten, skulle bara säga att ni två äckliga stureplansprofiler som våldtog och förnedrade den 19åriga flickan, NI KAN BÅDA TVÅ RUTTNA I FÄNGELSET, OCH KOM INTE HELLER UT DÄRIFRÅN!!!

Jävligt, jävligt bra att ni fick 4 år, eller varför inte dubbla det till 8 år?

Jag hoppas att ni inser vad ni har skadat den här tjejen!!!


Här är bild på dom två idioterna, den fanns på facebook.. se nu till och sprid ut den här, och visa att det INTE ÄR OKEJ att göra såhär!!!!!!!



Av Cicci - 21 oktober 2007 18:07

Söndag kväll. Jag har ångest.

Har sovit hela dan, typ tills klockan 5. Sovit bort hela dagen. Men det behövdes, för min huvudvärk har försvunnit iallafall..

Fan vad jag skäms över mig själv, jag är pinsam pinsam pinsam!!!

Jag ska aldrig mera dricka, det har jag redan sagt 1000 gånger. Men nästa helg o helgen efter ska ja jobba på taco bar, så då blir det ingen dricka.. även om jag nu skulle vilja..

När jag inte mår bra, vill jag alltid supa mig full. Och de e då man inte ska supa sig full. För då blir det bara fel.

Jag vet att det blir det, men ändå så dricker jag iallafall. Och allt blir fel igen..


Jag mår inte bra just nu.. vill bara gräva ner mig känner jag.




Av Cicci - 19 oktober 2007 19:24

Helt otroligt. Skriver i bloggen två gånger på en dag! Måste helt klart vara ett rekord!

Här sitter jag nu hemma, och stirrar in i min dataskärm.. hur tråkig får jag vara egentligen?! DET ÄR JU FREDAG! För i helvete det är ju fredag!! Vad gör jag hemma då? Ähh ja vet ärligt talat inte, har iallafall spacklat mig en del, så om det händer något så blir de väl att åka iväg senare eller nått..

Måste kolla på idol iallafall, har blivit beroende.. som vanligt tvingar jag alla mina polare att glo på idol, när ingen egentligen vill.. så då kan jag väl lika gärna glo på skiten hemma.. o sen gå ut :)

Jag vet faktiskt inte vad denna kväll kommer bära av, men har 5 goda mariestad i mitt rum som väntar på mig iallafall.

Har börjat funderar på tatueringar nu igen.. och kommit fram till att kvinnotecknet kanske skulle fungera bra på överarmen.. kanske låter patetiskt eller så.. men jag skulle tycka att e va fint. Symboliserar för mig att man är kvinna och en stolt sådan..eller nått. Gillar tanken iallafall..

Så får se, kanske blir nån impulsgrej, som det brukar sluta.

Undra vad alla gör nu? Super fett & festar gärnet.. medan jag sitter här vid min dumburk.. Boooring..



Av Cicci - 19 oktober 2007 10:25

Har bytt väcksingnal på min mobil nu, från och med nu vaknar jag  med james brown "i feel good.." varenda morgon.. ja jag tänkte ju tanken att det skulle fungera bra, att man skulle vakna och känna sig lite pigg och glad, dessvärre tror jag att det har misslyckats.. det blir nog att byta signal igen.

Coldplay kan det definitivt inte bli! Värsta vagglåtarna, dom somnar man om direkt av


Igår kväll så var det taco bar som gällde igen, Jobbade från 17.00 till 21.30, jag var trött som ett freak. Har man jobbat från 9 till 16 och sen ska ja jobba igen, jaa du kan säkert tänka dig.. jag va en vandrande zombie när jag va hemma vid 11.

Iallafall.. jag gjorde bort mig igår. Jag lyckades säkert slå fel minst 20 gånger i kassan, herreguuud..folk som stod i kön undrade väl vad de va för fel på mig.. jag kläckte ur mig "Jag är ny här..hehe" ett par gånger, vissa förstod väl, men andra överklass tanter bara muttrade..

Sen var det dags att tappa tallrikar i golvet, lyckades faktiskt slå sönder två tallrikar. "förlåååt" kläckte jag ur mig, jag kände mig så dum.. ville sjunka genom golvet bara!!

Sen var det dags att plocka in dom varma glasen, och ja dum som jag är trycker in två varma glas i varandra, och de var det glaset.. det ena glaset gick sönder såklart..

Men men som sagt det var min andra "riktiga" dag jag jobbade.. så sånt får väl hända? Hoppas jag..pinsamt var det iallafall.


Underbart. Helgen är äntligen här.. eller snart. Ska bara stå ut denna arbetsdag idag..

Men ikväll blir det nog ingen fest, inte vad min plånbok säger iallafall..

Kollade på kontot iförrgår, 89 kr..

89 jävla kronor, helt sanslöst..vart har alla pengar tagit vägen? Vet inte ens vad jag har gjort med dom..














Av Cicci - 16 oktober 2007 17:41

Igår när jag kom hem från träningen, fick jag reda på något hemskt. Kunde inte tro mina öron.

"ljuger du mamma? du måste ljuga".

Våran granne Anneli gick bort igår. Kände inte henne så himlans bra, men de va en av mammas bästa kompisar. Så det känns rätt hemskt, jag lider med hennes man nu iallafall. Han måste må riktigt, riktigt dåligt.

Hon hade varit sjuk länge av anorxia.. den sjukdomen är helt sjuk!! Och jag hoppas att INGEN verkligen INGEN mer dör nu. Det känns som om det är fett många som går bort just nu. Anneli blev bara 56 år gammal, så jävla tråkigt.

Jag hoppas att du har det bra där uppe i himmelen nu!! Och att du inte behöver må dåligt något mer.

Vila i frid bland änglarna.

Ovido - Quiz & Flashcards