Alla inlägg under augusti 2007

Av Cicci - 21 augusti 2007 19:22

Ja precis, skit i han vafan. Vem bryr sig om han?

Ja, killar alltså. Har man fattat tycke för nån, och sedan väljer den att gå tillbaka till sitt ex, ja de e väl inte direkt det roligaste. Och det har hänt mig idag. Inga tårar iallafall. Fast de e väl egentligen ingenting och böla över. Boken hade ju knappt gått igenom första kapitlet, om man säger så. Om man nu kan säga så? Haha vad vet jag.

Killar, alltså. Jag vet inte hur ni fungerar, och kommer nog aldrig förstå det.

Men jag blir trött på att gå igenom samma skit igen, igen och igen.

Jag har tröttnat på kärleken, jag får aldrig se några postiva sidor längre av den, bara negativa. 

Jaja.

Trivs iallafall på mitt nya jobb (att bro på ingenting), skitbra faktiskt..sköna jobba kompisar och sköna tider. Hoppas att jag börjar sälja snart för annars lär jag väl få ta farväl av mina sköna arbetskompisar :(



Av Cicci - 18 augusti 2007 11:35

Var på grönan igår med jullan och såg The Ark. SHIT SHIT SHIT säger jag bara!! Bästa spelningen jag varit på!! I och för sig har jag inte så många konserter att jämföra med, men the ark..shiit jag blev fan frälst!!

Hur jävla obeskrivligt som helst! Alla sjöng med i allsång o de va alldeles alldeles underbart. Kommer aldrig glömma det där. Och Ola du va så jävla bra, så jävla bra!!

Åhh vad glad jag blir, den här spelningen blir ett minne för livet fan!

Värsta vad att jag inte kunde filma med min mobil (den jäveln slängde ja i marken förra helgen) så de var ju jävligt trist.. men Jullan filmade the ark, och fula mig också när jag står och sjunger med haha..

 Underbar kväll säger jag bara.

Magisk.


http://www.youtube.com/watch?v=Paw03cv-S1Y&mode=related&search=
Av Cicci - 15 augusti 2007 20:38

Jaa.. de var ju största frågan jag fick idag på jobbet haha. Jag må dyrka han, han e helt underbaar. Men ligga, nja. Då skulle jag bli en såndär äcklig groupie. Men men han e för jävlans snygg iallafall. Men ligga? Jo kanske varför inte haha..

Det kommer ju aldrig någonsin hända, men att tänka är ju inte förbjudet (:

Att bro på Ola Salo.. så ska jag och en kompis till gröna lund på fredag och se the ark live!!!!!! Galet schysst!!! Har aldrig sett dom live förut, och man har ju hört att dom e fett grymma live, så det får man hoppas (:



Jag e skitrött..Borde sova nu typ..



Av Cicci - 13 augusti 2007 13:35

Vaknade i morse av att jag mådde illa. Riktigt illa faktiskt. Iallafall tog mig upp ur sängen, duschade, försökte trycka i mig en macka och klädde på mig. Men mådde så illa, var nära på att spy faktiskt. Blev att vara hemma idag istället från jobbet. Och de ångrade jag kan jag säga, när min morsa steg upp ur sängen ångrade jag verkligen det!

Förstår inte hur jag orkar bo här hemma ens längre. Vi bara bråkar och bråkar. Allt hon säger stör jag mig på.. hon kan säga nästintill vad som helst som kan göra mig förbannad.. jag vill ju inte tjaffsa heller, men mitt dåliga humör tar alltid över..

 Jag orkar inte vill flytta härifrån så fort som möjligt. Skaffa mig eget och bo själv. Inte behövas störas av andra som bara gnäller o gnatar på en hela tiden.


Vilken jävla helg det har varit, säger jag bara...

Fredagen började hyffsat. Jag o en kompis åkte till Södertälje och festade lite med en tjejkompis & hennes pojkvän.

Vi drack och så. Och när jag och Mimmis skulle åka hem, tog vi en taxi från Ronna i Södertälje. Min plåbok va borta, insåg jag snabbt i taxibilen.. jag bad taxichauffören åka tillbaka..men nej "ut ut ut" sa han, han dumpade mig och mimmis mitt i smeten.. mitt i ingenstans. Två ensamma tjejer mitt i natten. FAAAAN. Min plånbok var borta, jag vart så förbannad så slutade med att jag slängde min mobiltelefon i marken. BRA DÄR! lyckat din jävla smartskalle..

Seriöst..fattar inte alltså vad jag håller på med..

Gjorde bort mig iallafall rejält, och speciellt mot dig Mimmis hoppas att hon kan förlåta mig. Alkohol och plånböckstappningar hör inte ihop! Kan jag väl säga. Eller så hör inte alkhohol ihop med att hålla koll på saker..eller så är det jag och alkoholen som inte hör ihop..

Iallafall.

Jag hade turen i oturen, polisanmälde händelsen på lördan där till Södertälje Polisen. Och som tur var så hade en utländsk man som pratade engelska vänligt lämnat in plånboken..med allt kvar i!!

Shit, trodde inte det fanns såna människor..vilken ängel!

Jag fick telefonnumret av polisen så jag kunde ringa och tacka men min svengelska är ju inte direkt bra..men ja försökte "thank you very much, you are a very kind person.." kläckte jag ur mig.

Helt otroligt att de finns såna människor.

Ah det finns tydligen lite hopp kvar iallafall på den här jorden.

Men ytterst lite.

Av Cicci - 6 augusti 2007 16:27

Hallå.

Solen skiner idag? VISST ÄR DET UNDERBART!! Var på mitt nya jobb idag, ska börja imorn...telefonförsäljare skit jobb egentligen men men, får se ifall de jag pallar med det. Annars får jag väl sluta och börja på mitt gamla igen.

Det är värt att ge det ett försök iallafall. Ska till moster snart.. hon fyller 43 idag, tror att hon fyller 43 har för mig att min kusin sa det.

Snacka om noll koll (:

 Ska upp tidigt imorn, börjar klockan 9..har knappt sovit 5 timmar inatt.. helt otroligt att jag kunde ta mig upp ur sängen, sov fan till halv 2 häromdan.


Fan för killar säger jag bara. Nu ska jag börja gnälla igen om dom små svinen, man kan ta mig fan inte leva med dom, men inte utan dom heller!

Har träffat en kille nu som jag gillar.. men det verkar inte bli nått..

Jag vill inte vara sjukt på, och skicka en massa sms och ringa hej o hå lixsom, vill ju inte vara jobbig.

Men jag tänker på han hela tiden, de e faktiskt svårt att sluta. Och jag pratar om han hela tiden, titta nu skriver jag om han också..

Stackars jullan, tycker synd om henne som får sitta o lyssna på mitt tjat om han!

Men men jag vill inte tänka. Men hans namn rullar upp i huvudet hela tiden..


Av Cicci - 3 augusti 2007 12:50

Helt sjukt vad tiden går fort. Man hinner ju nästan inte förstå, hur de kan gå så fort.. Och sommaren är kort såklart, som vanligt. Hoppas att augusti blir varmt iallafall, men idag ser det ut som himlen täckts av moln.. tråkigt nog. Jag vill göra nått kul idag, dricka lite bärs och äta lite kräftor kanske?

Men vädret ser inte ut o bli så bra, så då kan man nog inte sitta på min terass som jag planerat..har nemligen inget parasoll så de betyder att vi alla skulle bli dyngsura..


Men men händer det ingenting kul ikväll blir jag ta mig fan galen...

Har inte gjort någonting på hela veckan typ!

På måndag ska jag till ett nytt jobb också, pappas kusins son som kanske har fixat...telefonförsäljing, sälja annonser via telefon? Ja det låter inte direkt kul...

Men jobb som jobb..


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards