Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

För hon har tagit studeeenten!

Av Cicci - 30 maj 2008 16:16

Igår så tog jollen studenten. GRATTIS!!! :) (och grymma betyg hade du också!!)

Det var nästan som om jag fick skämmas lite där när jag läste jullans betyg. Inte ett enda IG. Hur bra som helst.


Mötte upp Emma & Ellan utanför huddinge gymnasium där hon skulle springa ut. Sedan kom hon utskuttandes och meningen var ju att ja skulle spruta vin på henne men de gick inte så bra.. jag vet inte heller var korken hamnade, jag hoppas ingen fick den i huvudet. haha


Senare var det dags för studentmottagning hos jullan med hennes släkt o vänner. Var riktigt mysigt!


Vi drog ut en sväng på krogen igår också, jag,jullan,emma & ankan. Var inne på snaps på söder, hade aldrig varit där förut. Helt okej ställe.

Men vet inte om jag vill sätta min fot där igen..

Mådde fett konstigt igår lite på krogen & hela bussresan hem. Kändes ärligt talat som om jag var drogad, men jag vet inte. Kände mig helskum & fick svårt och andas. Kanske var det en panikattack? Men jag brukar aldrig få sånt där på fyllan.

Jag hoppas fan att ingen la något i mitt glas, jag hade ju faktiskt inte uppsikt över mina glas på nästan hela kvällen.

Nått jag alltid brukar vara noga med.


Fick sällskap halva vägen hem av två snälla tjejer iallafall, tack för att ni följde mig! Ni är guld värda.


Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt, känner verkligen att jag behöver det.

Och inget jobb blev de idag heller, kom hem 05.30 i morse och skulle upp 07.00

Gå till jobbet? Jo det skulle nog ha funkat.. ALDRIG!


Puss!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards