Alla inlägg under mars 2007

Av Cicci - 19 mars 2007 12:01

Jag försov mig imorse. Missade första lektionen. Sen när jag skulle gå ner till bussen så var mina ljusa baggy jeans helt leriga nertill, plus att jag satte på mig fel skor de är hål idom... det är som om någon försöker säga det till mig "gå inte till skolan idag.." jag gick hem iallafall. Och nu sitter jag här, väntar på att min mat ska bli klar. Monday sucks säger bara det... längtar redan tills fredag. Men jag är nog inte ensam om att tycka så.I helgen ska mamma & pappa åka över till finland på begravning, ja blir hemma själv... och dom tycker de är självklart katastrof... så dom ska tvinga mina brorsor att bo här över helgen såklart... för jag får ju inte vara ensam hemma. Blir lite sur att dom inte kan lita på mig, jag är faktiskt inte 13 år längre... Jag är 19, jag kan fan ta ansvar. Dom tror att jag ska ha värsta röjj festen och elda upp huset... de e knas de där.Jag ska iallafall åka och jobba tidigare idag... *suck* orkar inte...men om den där jävla resan ska bli av så måste jag. Jag vill ha sommar nu, nu, nu!!¨Och en riktig man tack....Vart fan hittar man såna?!

Av Cicci - 16 mars 2007 22:16

Det låter lite sjukt faktiskt, men jag e fan deprimerad. Och det är till och med vår nu då borde man inte vara det. Jag känner mig ensamast i hela världen ibland. Jag skulle vilja ha en kille. En kille som uppskattar mig för den jag är...Vad fan ska man hitta han då? Jag orkar inte leta längre. Det är fredagkväll också och jag kom hem för en stund sen, inte likt mig alls att gå hem såhär tidigt...Usch allt känns bara piss. Men alla har väl såna här dagar. Jag känner mig så uttråkad av livet.. de händer aldrig något kul. Det är alltid samma sak varje dag..Man blir uttråkad och rastlös. Jag vill att nått ska hända, jag är trött på att livet ska vara såhär tråkigt. Jag känner mig inte nöjd med mig själv, hur jag ser ut... Det känns som om jag måste göra nått nytt, göra om mig.Jag blir fan aldrig nöjd. Det är alltid någonting man saknar.Det jag saknar mest är den där kärleken man bara kan få av en kille. Den där närheten och att vakna upp brevid nån man älskar. Känns som om jag aldrig ska träffa den rätta..Usch vilka tankar.Hoppas morgondan e bättre annars blir jag fan sne...

Av Cicci - 15 mars 2007 12:18

Jag har inte skrivit på jävligt länge nu. Har haft mina tankar på andra håll kanske?Min morfar dog förra veckan, den 7e mars om jag ska vara exakt. Han blev bara 78 år de va lite tråkigt. Men ja vet att alla måste dö nångång....Han var väldigt lung sjuk, han hade aspes i lungorna och vatten i hela kroppen. Hans hjärta orkade inte. Mamma blev såklart väldigt ledsen, jag med...men jag har inte gråtit och de känns faktiskt lite dumt. Men vi kände inte varandra, han bodde ju trots allt på sidan havet i Finland och senast vi träffades var väl 8-9 år sedan...Men de klart de känns. Jag skickar alla mina tankar dit du är. Och hoppas du har det bra nu. Att du inte får lida. Mamma e fortfarande ledsen hoppas de blir bättre.Nu sitter jag i skolan, det är torsdag och imorn är det fredag... sköönt. Men funderar helt klart på att ha en nykter helg, har inte haft de på snart ett år. Men får se man vet ju hur det brukar sluta :) Med tanke på att jag har alkoholismen i släkten så lär jag tänka över på hur fan mycket jag dricker..its not good at all...bilden e på cissi & mig.

Av Cicci - 5 mars 2007 20:08

Jag känner mig ensam. Visst har jag vänner och familj. Men jag känner mig ensam iallafall..Skolan började idag. Och jag känner verkligen ångest över det. Men de är väl bara 3 månader kvar nu. Så det ska man väl klara. Sen tar man studenten, skönt jävligt skönt!!!Har mina tre buddha huvuden nu :) hade köpt två från början men fick veta av sannie att de betydde otur me jämna antal så nu har ja ojämna och hoppas på lite tur...

Ovido - Quiz & Flashcards