Alla inlägg under januari 2008

Av Cicci - 31 januari 2008 20:01

Kan man lyckas bli förälskad i ett par skor?? Om du frågar oss kvinnor, så e nog svaret: JAAAA!!!

Var inne en sväng idag med Åsa o shoppade lite.


Sen nu har jag äntligen fått ut de här jävla löshåret också.. och var och klippte mig idag.. underbart. Känner mig som en människa igen. Blev samma frisyr som jag hade förut, kort på ena sidan och långt på andra..fast jag lär väl tröttna lika fort, de e väl som vanligt när det gäller mig.

Om en vecka vill jag väl ha löshår igen.. tro mig.




Här är ett par av mina nya älsklingar :)











Av Cicci - 30 januari 2008 14:15

Det e väl ingen som har ungått alla skriverier som skrivits om Britney Spears?

Det är synd om den här bruden alltså. Katastrof säger jag bara.

Om jag var hon så skulle jag förmodligen redan ha hängt mig. Seriöst hur kul kan det vara att ha folk efter sig dag som natt, som ska fotografera allt man göra.. i alla pinsamma situationer.

Fyfan för er papparazzis alltså.

Hur hänsynslös kan man vara egentligen?

Ser ni inte att brittan är ledsen?



Ps.Jag tycker synd om hunden också..


Av Cicci - 29 januari 2008 12:11

Längtar just nu som fan till sommaren, eller våren åtminstone. Vintern o hösten e helt klart för låånga.


Mitt mål för sommaren är väl att kunna gå i bikini på stranden utan att skämmas. Och mest syftar ja på mina sparris ben, vet inte om de e morsans eller farsans fel att ja fått dessa två tandpetare, men jag gissar på att de e bådas fel. Hela min familj har ju nästintill smala ben och smala vrister..

smala vrister är nog det värsta!

Men men jag hoppas att mina ben bli starkare och fetare.

Vet inte om jag kommer kunna träna ikväll, har ju ont i halsen nu :( stannade hemma idag. Men får se, kanske känner mig lite bättre mot kvällen..så farligt är det ju ändå inte.

Jag inbillar mig att jag alltid är mer sjuk än vad jag egentligen är..



plask. plask.







Av Cicci - 28 januari 2008 20:45


"Då ere värre för bengt erik...han går ju på tjack" hahaha.

Bara älskar den här sketchen alltså :)


Dom e sååå sjuuka!! :)



http://www.youtube.com/watch?v=2IWb-gjgOfs&feature=related

Av Cicci - 28 januari 2008 11:37

Jag känner mig helt väck idag. Helt jääävla väck. Har jobbat hela helgen och så var man tvungen att gå upp o jobba imorse igen.

Eller meningen var att ja skulle till soc kl 9, men de blev inställt pågrund utav att ena handledaren var sjuk o den andra va hemma med sjukt barn.. tack för de. Fick iallafall lite sovmorgon där, så det var ju tur.

Mår piss, min hals gör ont.. hoppas inte att de e nån sjukdom påväg nu.. känner för att gå hem o sova, men pengarna måste rulla in..

så måste jobba.

Jag har nu snart insett att jag håller på och bli en arbetsnarkoman. Det är för mycket jobb på mina axlar helt enkelt, men mitt mål är att flytta hemifrån o de ska ja ta mig fan göra innan detta år är slut.

Så pengarna måste rulla in.

Punkt slut.


Av Cicci - 25 januari 2008 12:36


Fredag idag & löning..visst är det underbart?


Men tyvärr ska jag jobba hela helgen.. för min idiot till chef har satt upp mig på hela lönehelgen. Och inte nog med det, hon sätter upp mig på alla pass med en ny tjej som jag verkligen inte klarar av att jobba med!!

Tack så mycket för det din subba. Fast jag har talat om flera gånger för chefen att jag inte klarar av att jobba med denna brud så sätter hon upp mig med henne dag efter dag, det känns nästan som hon gör det bara för att jävlas med mig..

Visst hon är jättegullig och så den här nya tjejen, ingen fel på hennes personlighet tack. Men hon har ändå jobbat nu i över en & en halv månad ett par pass i veckan, då borde man ha lärt sig någonting av arbetsuppgifterna iallafall..

Typiskt henne en sen fredagskväll (fett mycket grejer o göra kvar)

"Du..asså är det mycket kvar o göra?"

"Men jaaa.."

Vi har en stängninglista som man faktiskt kan gå fram o kolla på om det finns mycket grejer kvar..men nej tröga hon verkar inte fatta de, fast ja försöker trycka in det i hennes skalle 1000 gånger.

lite senare kan hon komma o säga igen

"Men du..det är väl inte så mycket grejer kvar va?"

meen fööör i helveeete

Ja ni kan tänka er själva..där gick min stubin.
















Av Cicci - 22 januari 2008 13:47

Då var man hemma från jobbet idag, mådde inge bra i morse.. känner mig nästan lite halvt utbränd men annars e det lugnt.

Kan väl räkna med en utskällning imorn av min chef.. "Vart var du igår då? Var du sjuk eller?" .. Blablabla.. orkar inte höra!!

Är så trött just nu på mitt ringjobb att jag nästan spyr på det..


Snackade lite med en kille på msn nyss..



K:Vad händer idag då? Bor du själv nu förresten?

Jag: Ne jag tänkte städa o tvätta typ här hemma, ne med pappa

fortf.

Jag: Själv då?

K:Jo jag bor själv. okej.

K:Fan du skulle bli värsta hemmafrun ju hehehe utmärkt!

K:hahaha

Jag: Ne du aldrig.. det kan jag säga direkt att jag inte skulle bli.

K: Haha okej. vad har du på dig då?

Jag: en rosa overall :P


 Alltid lika spännande att föra en konversation med mig på msn haha. Och

Hemmafru? Är du seriös? Never in my fucking life.









Av Cicci - 21 januari 2008 21:53

Trött är bara förnamnet. Däckade framför teven nyss..


Någonting posetivt är att de nu bara är 4 dagar kvar till löning.. någonting negativt just nu är att det går åt helvete på mitt telefonjobb.

Funderar just nu faktiskt på att sluta jobba där.. provision är inte direkt den bästa lönen.. visst man kan tjäna stoora pengar, Men vad händer om man inte får ut någonting på tre månader? Jag kommer dö!!!! blir galen..

kanske dags att börja söka nya jobb iallafall.. äh jag ska ge det en chans till kör en månad till, men om de fortsätter såhär så e det nog tack o hej för mig.



Dags att ta ut mitt löshår snart, ser ut som ett helvete i håret mitt. Och färgen är inte vacker för den delen heller. Eda ska klippa och färga mitt hår snart nån dag, hoppas att det blir fiint :)





Ovido - Quiz & Flashcards