Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Cicci - 7 januari 2008 21:32

Nu efter alla dessa "lov" dagar eller vad man ska säga, har man ju lyckats vända på dygnet.. så somnade inte förrens efter 3 inatt.. o var tvungen o kila upp runt halv 8.. ja vad blir de? Det blir för några timmar för mig iallafall haha, man har ju vant sig med att få sova sina 12 timmar nu.. Fuck it!!


Var trött som en vandrande zombie, meningen var att jag skulle åka till jobbet men mötte åsa i stan istället så drog vi runt på stan från 10.00 på morgonen till sisodär 15.30 snacka om trött!!


Blev en joggingtur med Steph och Emma ikväll på brantan..så någonting nyttigt har man väl gjort idag, även om man rökte en cigg där innan.. duktigt.. måste sluta med dessa pinnar alltså, snus e ju rätt soft.. kanske ska börja snusa istället? Fast de värsta är att jag ser ut som en bäver med snus haha..


Jag är trött. Det blir väl ett Oz avsnitt nu eller nått o sen försöka sova.

Kommer fortsätta dreggla åt han som spelar Ryan Oreiley.. mm mm säger jag bara. Bad boys alltså..love them!



Snyggingen står längst till vänster


Ovido - Quiz & Flashcards