Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Cicci - 5 januari 2008 15:02

Var ute och drack igår med slatten o steven. Och med det menar jag Emma & Steph.. hahaha. Vi tjejer är patetiska, när det gäller killar.. efter några glas sitter vi där som vanligt och diskuterar om dessa killar som man egentligen bara borde slänga i en container nånstans långt långt bort, men ändå så står man där & babblar sen om hur mycket man saknar dom osv.. shit säger jag bara.


Sen gick vi vidare på efterfest i tullingeberg hos Robin, de va väl inte direkt nån "efterfest"

Finns det någon dricka hos er då? "Jaja det klart det finns det.."

Ja. Jomenvisst, de enda som fanns var whiskey. Whiskey & Julmust är ingen bra komination kan jag säga. Måste säga att det var det mest vidrigaste jag druckit nästan, nu har jag förstört smaken av julmust också bra där cicci! Kommer typ aldrig kunna dricka julmust igen..


Ikväll ville Slatti släpa ut mig igen, men får se om jag orkar.. pengarna finns ju liksom inte. Och de e typ 20 dar var till löning? KNAS!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=EBiKjUuOCYc


Amanda Jenssens låt.. for the sun, som hon har gjort alldeles själv, fan vad ball denna tjej är!

(brytande på skånska)"Kan jag ta lite mer sås?"

hahaha..


Ovido - Quiz & Flashcards