Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Cicci - 14 januari 2008 15:07

Nu är det måndag igen fyfan :( och inte har man hunnit vila upp sig. Har jobbat hela fucking helgen..

Kunde inte sova inatt heller, låg och vred mig och tänkte en massa jobbiga tankar om allt som har hänt på sistone.

Men de jobbiga är att jag drömmer om allt hela tiden också. Det börjar bli lite smått iriterande nu..

Skulle vara på soc idag klockan 10, fick ett samtal av Helena kl 10.15 i morse "Vart e du nånstans då?"

"Ehh oj..jag har försovit mig..förlåt alltså, kan vi ta mötet nån annan dag?"

Så kommer behöva ta mötet i slutet på månaden istället..orkar inte, detta ska vara ett slags "avslutnings möte" kan dom inte bara skriva på sina papper att allting är avslutat..nee utan nee dom måstee träffaas och säga att det är avslutat, känns ganska onödigt med ett möte faktiskt.


ååååh vad trött jag är på allting just nu..

Ikväll blir det ut o springa med tjejerna. Och sen ska jag softa bara sooofta.. skönt. Det behöver jag.




Ovido - Quiz & Flashcards