Alla inlägg under juni 2007

Av Cicci - 27 juni 2007 12:07

Vaknade upp av att jag först fick panik. Drömde att två tänder i min mun lossnade. Usch fyfan säger jag bara. Men dom fanns kvar i munnen iallafall så det var bra.

Liggandes i sängen hör jag hur regnet dunkar ner på taket. Såna här stunder ska man ligga bredvid någon man älskar. Tänkte jag...

Tog en morgonciggarett på trappan och fick en idé att jag skulle koka mina piercingar..haha ja det kanske låter sjukt? Frågade malin på msn om man kunde göra så...fick svaret att om de inte var äkta silver kunde dom rosta...men det är ju titan?! tror jag iallafall. Well, får väl se om det händer. Isånfall blir de dyrt för mig.

I helgen är det country festivalen i Tullinge och alla ska gå (Nee jag gillar inte country) så varför ska jag ens lägga ut 350 spänn för två dagar?

Alla andra år har vart skit roliga i och för sig...och sen går jag inte dit för musiken jag går dit för att umgås och festa..jag plankade in förrförra året  det gick bra, men en polis kom fram till mig fem i ett "har du någon stämpel?" "Nee..." sa jag.."då får du gå härifrån" festivalen slutade ändå om fem min lixsom...

Men men vet inte om jag skulle våga planka in i år, man vill ju inte torska lixsom. Och isånafall får jag planka in själv för tjejerna skulle betala...

Den sanna rebellen i mig vågar inte planka in själv...så jag får väl betala dom där cashen då...kanske...jag måste ta en funderare.

Country musik, 350 kr...?

Jag önskar att det hade varit en rock festival eller trance festival då hade svaret varit mycke enklare!!



Av Cicci - 24 juni 2007 22:18

Kunde det inte vara lättare att få jobb i detta land? Allting skulle vara så mycket enklare då. Har skickat iväg en massa ansökningar till en massa skitjobb..ingen har svarat.


Igår hade steph, jullan och jag skitmysigt. Vi va ute och åt sen hyrde vi film. The break up hyrde vi...steph sa att den va jättebra! Yeah right.. Ne men den va helt okej. Men nästa gång får inte steph välja film hehe. Jag hyrde wallander - hemligheten...men den ville ingen såklart titta på. Så jag satte på den filmen senare när jag kom hem. Fan vilket sorgligt slut säger jag bara! Jag grina som ett as. Jag e torsk på sorgliga slut..

Tråkigt med söndagar. Ingenting på teven...jag bara zappar och zappar. Samma skit hela tiden.

Imorgon ska jag jobba igen, det är sista veckan på jobbet nu sen är det sommarstängt...KNAS för mig. Betyder att min sista lön kommer i juli. Kommer inte få någon lön i augusti om jag inte hittat ett nytt jobb..

Troligt att jag kommer göra det. Inga positiva tankar här inte..








Av Cicci - 18 juni 2007 21:53

Tjejer kan vara så jäääävla elaka. Förstår inte. Ibland önskar man att man hade fler killkompisar. För rätt som det är så blir man huggen i ryggen av en tjej som man trodde man var polare med...

Killar verkar vara mer "ärliga" eller vad man ska säga. Hellre tar jag skiten i ansiktet än att få veta att subban suttit och snackat skit om mig med mina andra vänner. Varför kan inte brudar bara säga som det är?!

Ibland önskar man själv att man var kille. Allting verkar mycket lättare då. Man behöver inte få fucking mens, man behöver inte få PMS, man blir inte kallad slampa, man kan stå upp och kissa, man slipper allt det falska tjejlivet...och mest av allt, man slipper föda en fotboll ur vaginan...

haha mm ibland skulle det faktiskt vara skönt att vara kille.

Men jag är nöjd att jag är tjej ändå. Sååklart. Jag tänker helt klart för mycket ibland.

Imorn ska jag jobba igen...har jobbat söndag och idag. Sen ska jag jobba imorn, på ondag & torsdag.. jag kommer dööö. Och den ena coatchen som vi har på vårat jobb springer bara och klagar och klagar hela tiden.

Kom fram till mig igår och bah "ser att du har dåligt med kontakter du måste nog skynda dig lite.." orka äns nämna det...när jag har 8 höjningar...orka. Kärring jävel...

Och nu får man inte röka nere vid porten heller på jobbet...folk har gett klagomål på fimpar på marken. Men ställ ut en askkopp säger ja te chefen... "nee men ni får gå en bit bort.."...

Nehe nu får man inte röka på rasten heller....och ingen jävla löneförhöjning får man heller.

Då vill jag åtminstone kunna unna mig en cigg på rasten..utan att behöva springa 50 meter bort...

vilka stora problem jag har...haha

jag e patetisk.



Ps. Dom från pressbyrån har fortfarande inte ringt :( FAAAAN!

Av Cicci - 17 juni 2007 20:42

Gärna lång, utländskt ursprung. Brungröna ögon :) elleeeer i dont care. Bara du är snäll och har världens största hjärta så räcker det nog (: Men man vill ju ha nått och vila ögonen på också haha...


Aldrig mera en kriminell kille säger jag. Aldrig mera en kille som röker hasch. ALDRIG MERA! Jag vet inte varför jag har dragits till dom killarna som man verkligen inte ska dras till. Vad är det som gör att man fastnar för dessa killar? Förut var jag kär i en kille. Så fruktansvärt kär i en kille. Han rökte och blev mer och mer egoooo...tänkte bara på sig själv och den lilla bruna biten. Man orkar inte, man blir så jävla förbannand,upprörd och ledsen.. Varför i hela världen väljer en kille en brun jävla bit framför mig!?!"?"?



Över till något annat, min dag har varit tråkig...har jobbat..5 timmar bara. Orkade fan inte mer. Är så jävla trött på mitt telefonjobb att man nästan vill avlida!!! Men men om jag har tur så får jag nytt jobb snart. Helena min kontakttjej kan man väl säga, har kanske fixat te mig på pressbyrån inne i stan. Riktigt stressigt kan det ju bli. Men jag hoppas, hoppas och hoppas att jag verkligen får det här jobbet nuuu...



Av Cicci - 5 juni 2007 23:00

UNDERBART! har inte skrivt på ett bra jävla tag.

Tog studenten i torsdags. Var lite förvirrad när jag sprang ut, visste inte ritkigt om jag skulle skratta eller gråta. Vet inte riktigt vart jag har mig själv längre? Jag känner mig iallafall mer vilsen än vanligt...

Idag tog Liv, Sannie och Emelie studenten. UNDERBART TJEJER! Jag önskar er all lycka i framtiden!!


Jag vet själv inte fan vad jag ska göra med mitt liv, känns som om det hänger på en skör skör tråd som snart kommer att gå sönder. Vad fan kommer jag hända? Kommer jag hamna där i min egna spalt säga vad jag tycker, skriva min egna bok, kasta skit på alla? Resa gjorden runt och gifta mig med en spanjor? Jag vet inte riktigt. Det enda jag vet är att jag vill hitta lycka. Ingen lycka som varar i 2-3 timmar som en exasty tablett ingen lycka som alkohol ger. RIKTIG LYCKA! Som stannar för evigt. Ingen lycka som bara försvinner.

Jag vill hitta den.

Jag kommer leta, tills jag hittar den!

Jag ska aldrig ge upp fan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards