Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

VikingLinesfylla så det skriker om det.

Av Cicci - 5 juni 2008 19:11

Igår var jag va 12-timmars kryssning med jobbet. Det blev alltså alkohol från kl 7 på morgonen till 7 på kvällen.

Ni kan ju tänka er själva, att det som vanligt inte slutade så bra.

Jag hade ramlat omkring som ett jävla jon, och dessutom gick mina nya fina skor sönder. Faaan!

Och jag har inte bara fått världens baksmälla, jag har också gjort bort mig rejält för mina arbetskollegor, så kommer nog få höra en del på måndag..

pinsamt är bara förnamnet just nu!


Min snälla bror kom & hämtade mig vid vikingline terminalen. Och han såg ju direkt att jag var cpfull.

Jag tjatade bland annat om & få röka i bilen. Men det blev nej där.

Sen så påstod jag att Åsa hade eldat upp mina skor (skratt).. vilket han dock inte trodde på.

Herre min skapare eller vad säger man?

Ännu en gång att skämmas för mina sattyg på fyllan.

Jag köpte lite sprit o gin dricka på båten.. det är väl lika bra att slänga alltihopa?

Känns som om jag aldrig vill kännas vid alkohol igen!

Jag blir äcklad.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards