Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie".

Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt i 16års åldern. Tittar in ett videoklipp med henne. Hon pratar med en fisig divig dialekt liknande östermalmska eller danderydska på en video där hon ska svara på sina läsares frågor..

 Jag tror jag faktiskt typ dog  i dom sekunderna jag tittade på de här. Jag hoppas verkligen inte att små tjejer här ute i vårat land tittar på det här och tar efter hennes vidriga beteende.


Sånt här får mig verkligen och må illa!

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige.

Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen.

Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall.

Så tänkte röra mig till jobbet imorn, men då blir de bara halvdag för mig.

För steph tar studenten imorn, så ska titta på hennes utspring & gå på hennes mottagning.


Jag vill bli frisk nu!!!! Orkar inte gå runt & snörvla längre.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards