Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Lite smått utbränd

Av Cicci - 25 januari 2008 12:36


Fredag idag & löning..visst är det underbart?


Men tyvärr ska jag jobba hela helgen.. för min idiot till chef har satt upp mig på hela lönehelgen. Och inte nog med det, hon sätter upp mig på alla pass med en ny tjej som jag verkligen inte klarar av att jobba med!!

Tack så mycket för det din subba. Fast jag har talat om flera gånger för chefen att jag inte klarar av att jobba med denna brud så sätter hon upp mig med henne dag efter dag, det känns nästan som hon gör det bara för att jävlas med mig..

Visst hon är jättegullig och så den här nya tjejen, ingen fel på hennes personlighet tack. Men hon har ändå jobbat nu i över en & en halv månad ett par pass i veckan, då borde man ha lärt sig någonting av arbetsuppgifterna iallafall..

Typiskt henne en sen fredagskväll (fett mycket grejer o göra kvar)

"Du..asså är det mycket kvar o göra?"

"Men jaaa.."

Vi har en stängninglista som man faktiskt kan gå fram o kolla på om det finns mycket grejer kvar..men nej tröga hon verkar inte fatta de, fast ja försöker trycka in det i hennes skalle 1000 gånger.

lite senare kan hon komma o säga igen

"Men du..det är väl inte så mycket grejer kvar va?"

meen fööör i helveeete

Ja ni kan tänka er själva..där gick min stubin.
















 
 
Ingen bild

Jag själv

26 januari 2008 23:05

ojojoj...hoppas verkligen inte din chef läser din blogg...för då lär du inte få jobba alls sen;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards