Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Cicci - 23 mars 2008 19:32

Har aldrig riktigt förstått mig på påsken. Vad gör man egentligen på påsken? När man var liten så sprang man ju runt o letade efter påskägg eller så satt man med målafärger i köket och målade ägg.. nått sånt va antar jag? Men sånt har jag blivit alldeles för gammal för.

Istället super jag mig full på shots på den närmsta puben här i tullinge..

Eller så ligger jag sänkt i sängen i flera timmar. Ingen påskmat blir det heller.. utan Mcdonalds kanske? Jag firar en bra annorlunda påsk tror jag iallafall.


Har legat halvdäckad i sängen hela långa dagen idag. Det är sjukt vad lakrits shots kan göra med en ibland..

Eda fixade mitt hår i förrgår också.. syns inte speciellt mycket, resultatet blev mörkare än vad ja hade förväntat mig. Man ser bara bruntrött skimmer i håret.. så vi skulle göra om det här nu i veckan, hoppas på att de blir bättre då..

Nu måste jag gå och laga middag till mig själv, för snart ser jag ut som en anorektiker, har inte ätit på hela dan. Baksmällan har hindrat mig.


Vi hörs sen.

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards