Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Cicci - 18 mars 2008 18:49

Har nu bestämt mig för att åka på festival i sommar, och då menar jag riktig festival... inte nån fjompig festival på lida, utan Peace & Love festivalen i Borlänge. Min favorit Amanda Jenssen kommer va där, och även en massa andra bra band. Men nu gäller det bara att få med mig ett gäng också.. jag vet ju typ ingenting om festivaler, så frågade min brorsa om råd.

"Vart ska man duscha nånstans då, man vill ju inte låta bli o duscha i tre dagar"

"Äääh skit i det, det är rock n roll..."

EHHH NEEE. Hahaha.

Dusch är ett MÅSTE!  vill inte gå runt o lukta rock n roll.. haha..


Gjorde brasiliansk vaxning idag på dagen, andra gången nu. Förberedde mig på den värsta smärtan jag kunde tänka mig. Men det var inte så farligt, inte alls lika hemskt som första gången..

och det blev faktiskt jättejättefint :) tror jag..





Ovido - Quiz & Flashcards