Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Cicci - 27 mars 2008 17:14

Hallå politiker vakna! Vi ungdomar som lever i en ekonomisk enda stor röra, rädda oss för i helvete. Kan ni vakna nu? Det är på tiden att ni bygger mera hyresrätter..

Jag har inte råd att ta ett lån på en mille, så är det bara. Jag har tyvärr ingen kontant insats på 70.000 heller..

Blir galet iriterad på att det byggs för lite hyresrätter. Alla har inte råd att bo i en bostadsrätt, även om man självklart vill äga sin lägenhet, så finns inte cashen där helt enkelt! så styr upp de här nu, annars blir jag arg.


Men jag hade däremot råd att lägga mina pengar på världens finaste väska igår. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna sköna väska.

Men valde att fundera ett dygn på detta, och det slutade med att den blev min min min...


Jag har däremot varit väldigt duktig denna månad, har lagt undan en massa pengar nu som förmodligen i framtiden ska gå till min alldeles egna lägenhet.


Ovido - Quiz & Flashcards