Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Cicci - 10 mars 2008 15:14

Igår mådde jag riktigt riktigt hemskt, hade världens baksmälla + mensvärk, plus att jag stod och frös som en jävla idiot på jobbet..

På vägen hem så rökte ja en cigg när ja väntade på bussen i Tullinge, när alla kliver på o har satt sig i bussen så händer de något märkligt.

Busschaffuörn sätter på mikrofonen och börjar predrika bara för mig (eftersom ja var den enda som blossat)

"Ja ja har sagt de här tre gånger redan idag, fimpa innan ni går på bussen. Jag är själv allergisk och tål inte rök, och de kan inte vara så kul att sitta bredvid en som luktar rök på bussen som e allergisk" Ne visst fine det kan ja hålla med om.. helt klaaart.. men vadå fimpa innan bussen?

Det är väl inte så att jag tar med mig ciggaretten in? Möjligen den hemska lukten.. men men..

"Så tänk på de er rökare" sa han och lät sorgsen i rösten..

Kanske ska sluta röka innan jag kliver på bussen.. hmm men man har ju inget att göra när man står där o väntar o väntar..så de blir de lätt så att de hoppar upp en cigg och sätter sig i min mungipa.

Kanske borde tänka lite mer på mina medmänniskor trots allt..



Nästa vecka är det dags för brasiliansk vaxning igen, det ska tydligen inte göra lika ont andra gången. Jaja vi får väl se.


Hej så länge.



Ovido - Quiz & Flashcards