Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Cicci - 30 mars 2008 20:06

Nu har jag kollat klart säsong 4 av Oz. Är fortfarande helt taaagen av Dean Winter som spelar Ryan Oreiley, så jävla fucking HET!

Säsong 5 släpps inte förrän den 11e juni.. helt galet lång tid jag kommer att få vänta..

Och självklart skulle säsong 4 sluta på ett sjukt sätt, så nu längtar man ännu mer tills säsong 5 släpps..

Fuck!!







Av Cicci - 30 mars 2008 14:24

Denna helg har varit KAOS. Speciellt på fredagen.

Det jag har lärt mig är att...

1.Aldrig mera dricka vin igen

2.Inte ta ut sin ilska på en portdörr (det kostar helt enkelt för mycket)

3.Inte mucka bråk med nån som är 100 gånger större än mig själv

4.Sluta festa när man känner sig för väck



Jag har gjort bort mig totalt. Och jag minns knappt vad jag sagt eller gjort, jag ångrar överhuvudtaget ens att jag gick till den här festen..

Vad hade jag där att göra egentligen?

Mitt öra är blått, och sen fick jag betala 1500 för en portdörr.. dom pengarna hade jag hellre lagt på nått annat...

Sen ville jag bara säga förlåt till cilla..jag fuckade upp allt totalt!

FÖRLÅT.








Ovido - Quiz & Flashcards