Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Cicci - 20 mars 2008 10:37

Det värsta med mitt jobb är när jag måste prata engelska i telefon med mina kunder. Jag fick ju trots allt bara godkänt i engelska A. Pinsamt.. men sant!

"Are you not talking swedish?" Och så säger den marknadsansvarige i den andra luren "No, just english.."

Där börjar mitt helvete kan jag säga på en gång..

"Im not going to störa dig så länge.." hahaha.. pinsamt värre. Kanske inte säger direkt så, men det låter inte bra alls. Han i den andra luren måste tycka att jag låter tvärbäng eller nått.

Försöker trycka ur mig massa engelska meningar som bara låter helt vridet, medan jag småfnissar för att jag vet hur FEL det låter..


Har inte fått in en enda kund denna vecka. Börjar bli lite panik nu eftersom det är halvdag idag o innebär att ja slutar vid lunch.. shiiiit.

Sen blir det iväg med Åsa till Årsta. Vi ska fylla i våra tatueringar.. känner smärtan redan nu..




Ovido - Quiz & Flashcards