Alla inlägg under december 2007

Av Cicci - 4 december 2007 17:01

Eda ringde upp mig precis. Fick just reda på att vi måste vara "propert klädda" på fredag, för vi ska tydligen gå på tv 4:as middag innan. SKÄMTAR DU?! Ne alltså, jag propert klädd? Ne det fungerar inte.. men jag måste fråga eda om råd, vet inte alls vad jag ska ta på mig..


Ne usch, ja vill bara va klädd som jag är, blir bäst så. Får se hur det blir, om det är en sån där "fin" middag måste jag säkert äta "fint" också.. shit det blir synd om mig på fredag.

Men så länge jag får se Amanda live så blir jag nog glad.

Av Cicci - 4 december 2007 14:04

Vet du vad? Jag ska få se Amanda Jensen live på fredag! Helt underbart! Jag fick uppdraget att fixa någon som kunde ta edas fredagspass på jobbet, och om ja fixade de så skulle ja få följa med henne till idolfinalen, så nu e det fixat, eller de blev det rättare sagt i lördags. Tack så myyyycke eda!! :)

Ska bli galet kul.

Största idol finalen som har gjorts, lite coolt faktiskt.



Det går åt helvete här på jobbet. Alla kunder jag har pratat med idag är efterblivna..

Har ni sett killen i bonde söker fru? Ja han som är lite mongo? Ja precis! Så är mina kunder på ett ungefär.

haha











Av Cicci - 3 december 2007 22:42

Någon som känner igen sig? Ne men seriöst, jag får inte slösa mer pengar nu. Jag och Åsa gick en runda på stan idag, sluta med att jag åkte hem med ett par tunga påsar..

Meningen var att jag skulle köpa julklappar, slutade mest med att jag köpte saker till mig själv, så de va ju inte så himla bra.

Ja e inte bra på de där me julklappar förresten, ska försöka lista ut vad hela min familj vill ha. Ja menar varje år så slutar de med att ja köper kalsonger till brorsorna o farsan, hur kul kan de vara att få kalsonger år in och år ut? Jag tycker synd om er, förlåt. Detta år ska jag nog hitta någonting bra till er förhoppningvis..


Ännu har jag iallafall ingen julkänsla, men de e ju inte jul ännu i och för sig.. men men. Det märks tydligt att med åren som går så tycker man inte ett julen är lika "spännande" längre..

jaja vi får se. På julafton sitter jag säkert där med uppspärrade ögon och uppjagad som ett barn haha..

Ovido - Quiz & Flashcards