Alla inlägg den 19 december 2007

Av Cicci - 19 december 2007 11:01

Klirr i kassan!

Äntligen har den tröga gubben lyckats ta sitt feta arsle från kontors stolen och lyckats faxa tillbaka!

Det finns lite hopp kvar iallafall där ute bland alla företag...




Av Cicci - 19 december 2007 10:45

Har du det? Du har nemligen vandrat runt i mina tankar och drömmar hela veckan..


Sitter här på jobbet som ett stort frågetecken. Har ringt en kund här nu i två veckor tror jag. Det är samma visa varje gång jag snackar med gubben.

"Ja men jag faxar nu" "Jag faxar tillbaka till dig nu"

Och jag prata med han sista gången nu för en kvart sen, "Jag går till faxen nu, faxar tillbaka till dig på en gång"

Jaa men vad bra!

Har det kommit nått fax?? SVAR NEJ!!

Men jävla gubbjävel ta dig till faxen nån gång för i helvete!!

Segare gubbe får man fan leta efter..




Ovido - Quiz & Flashcards