Alla inlägg den 20 december 2007

Av Cicci - 20 december 2007 10:30

Ställer alltid till det för mig själv, ja vet inte hur jag lyckats. Men jag lyckats alltid. Just nu är allting ett upp och nevänt kaos..


Jag har tänkt på en grej. När man gillar en kille, o han inte är intresserad tillbaka, så blir jag genast mycket mer intresserad, och vill verkligen ha bytet. Haha ja alltså, låter nästan som en jägare. Men de e sant ju.

Men man vill ju alltid ha det man inte kan få. Och sen när man väl får det, vill man verkligen ha det då?

Det är frågan det. Vad ere för fel på mig? Om man surat över killen och känt att ååh vad man saknar han...

Och sen när man sitter där med han o tänker, "Var det de här jag saknade..?" "Är jag inte värd bättre än såhär?"

Men då ger man upp han igen, och sedan kommer man tillbaka där man va från början.. att man vill ha han igen.

Jag verkar inte direkt kunna bestämma mig om vad jag vill, jag känner mig som en vilsen jägare i en skog ungefär.


Kärlek är hemskt. Men samtidigt det finaste som finns.


Imorgon blir det julshopping med jullan, det ser jag fram emot!


Puss




Ovido - Quiz & Flashcards