Alla inlägg den 25 december 2007

Av Cicci - 25 december 2007 17:02

Början av julafton dagen var helt okej. Satt hemma med familjen o mormor o käka massa julmat (som inte var så himlans gott) har kommit fram till att julmat inte riktigt är min grej va..


Sen åkte vi hem till morsan o firade där med. O kvällen bärde vidare till Tbs i tumba, eller "coloseum" som ja har märkt först nu att dom bytt namn till. Orka byta namn? Och 120 kr i dörren? Skojar ni?

Det är väl ändå inte stureplan man har anlänt till..

iallafall kvällen gick vidare med drinkar o så..

Och drinkar är något jag verkligen inte ska dricka, för jag TÅL inte sprit. Och även om jag vet detta så sitter jag där surplandes på drinkar..

 Åkte iallafall hem till abbe sen, tänkte festa vidare. Har aldrig skämts så mycket som jag gjorde när jag vaknade imorse, då snackar jag om FYLLEÅNGEST.. fyfan nästan den värsta jag haft..

Jag betedde mig jävligt jävligt dumt igår, jag kommer inte ihåg allt vad jag har sagt..fucking minnesluckor som vanligt.. men jag vet, om ja känner mig rätt.. att jag har flippat ur och sagt en massa elaka saker.

Jag skäms över mig själv, den personen ja blir när ja blir sådär full.. den personen blir ja fan rädd för.

Jag vill inte vara sån! Vafaan..

Så ville bara säga förlåt. Jag skäms. Och ångrar de jag har gjort..


Har legat o vridit o vänt mig i sängen, halvsovit till halv 5 på kvällen.. känt som om man ramlat ner för ett stup eller blivit påkörd av ett tåg, men annars e det lugnt..

Denna kväll blir iallafall lugn, Jävligt lugn..

Ovido - Quiz & Flashcards