Alla inlägg den 4 december 2007

Av Cicci - 4 december 2007 21:23

Jag behöver rycka upp mig lite. Känner mig nedstämd som fan.


Den värsta känslan som finns måste nog vara att inte känna sig älskad. Att inte känna att man får något tillbaka. Man bara ger och ger och ger..

Men man får ingen kärlek tillbaka.




Usch.

Vill dränka mig.


Av Cicci - 4 december 2007 17:01

Eda ringde upp mig precis. Fick just reda på att vi måste vara "propert klädda" på fredag, för vi ska tydligen gå på tv 4:as middag innan. SKÄMTAR DU?! Ne alltså, jag propert klädd? Ne det fungerar inte.. men jag måste fråga eda om råd, vet inte alls vad jag ska ta på mig..


Ne usch, ja vill bara va klädd som jag är, blir bäst så. Får se hur det blir, om det är en sån där "fin" middag måste jag säkert äta "fint" också.. shit det blir synd om mig på fredag.

Men så länge jag får se Amanda live så blir jag nog glad.

Av Cicci - 4 december 2007 14:04

Vet du vad? Jag ska få se Amanda Jensen live på fredag! Helt underbart! Jag fick uppdraget att fixa någon som kunde ta edas fredagspass på jobbet, och om ja fixade de så skulle ja få följa med henne till idolfinalen, så nu e det fixat, eller de blev det rättare sagt i lördags. Tack så myyyycke eda!! :)

Ska bli galet kul.

Största idol finalen som har gjorts, lite coolt faktiskt.



Det går åt helvete här på jobbet. Alla kunder jag har pratat med idag är efterblivna..

Har ni sett killen i bonde söker fru? Ja han som är lite mongo? Ja precis! Så är mina kunder på ett ungefär.

haha











Ovido - Quiz & Flashcards