Alla inlägg den 12 december 2007

Av Cicci - 12 december 2007 11:44

Tänkte att jag skulle skriva mig en truddelutt här.

Det hände något mycket märkligt igår när ja kom hem från träningen. Då känner jag hur något luktar bränt när ja sätter mig i soffan för att glo på tv..

"Hmm vad är detta nu då?" Ähh det är säkert ingenting, tänkte jag..

nemen vafaan.

Det luktar ju bränt, då vänder jag mig om och ser porslin tomten brinna. MEN FÖR I HELVETE.

Då har min pappa till idiot lämnat tre brinnande ljus i prydnads tomten och gått och lagt sig.. smart!

Om jag hade jobbat igår kväll så hade väl huset stått i lågor..

shit alltså..

Tomten klarade sig, men den såg ganska svart ut inuti.. knas de där alltså. Kommer hem ska ta de lugnt o då står tomten i lågor.


Det går skit på jobbet nu, alla k*k kunder jag pratar med fortsätter att säga nej nej nej.

Är de någon där uppe som vill mig illa eller?




Ovido - Quiz & Flashcards