Alla inlägg den 17 december 2007

Av Cicci - 17 december 2007 14:01

Lyckades faktiskt ta mig upp ur sängen i morse, i och för sig lyckades jag med att komma 20 min försent också. Men jag fick inga onda blickar på mig iallafall, så det måste nog ha varit rätt lugnt..




Sitter och försöker planera min 20-års fest lite, men det går inge bra.. helst av allt skulle jag ju behöva en DJ. Någon som vill ställa upp?

Jag tänker inte låta nån jävla cd-spelare stå på iallafall (ni som känner mig vet varför) haha, ja ni vet hur jag blir på fyllan. Slutar med att jag hänger över cd spelaren och ska byta låtar hela kvällen

"Den här e så jävla schysst.." spelar ungefär halva, byter igen o igen..

ja ni vet. Det blir tröttsamt. Tycker synd om er som får stå ut med mig på fyllan ibland.


Nu vill jag ha snööö :)

Eller iallafall på Julafton, ingen jul utan snö!



Puss











Ovido - Quiz & Flashcards