Alla inlägg den 26 december 2007

Av Cicci - 26 december 2007 22:38

När jag skulle till jobbet imorse tänkte jag slänga på mig min svarta nya jacka, då såg jag plötsligt att det fina svarta skärpet i midjan var borta!!!

Men vafaaaan..tänkte jag. Vart fan kan de ha tagit vägen, de kan väl inte bara ha ramlat av? Naturligtvis så är det alkoholens fel isånafall. Men hur kan jag inte märka att mitt skärp ramlar av? Skärpet kan väl inte direkt gå sin väg..

Ringde botkyrka taxi nu, o fråga om dom hade hittat nått skärp (aja vet pinsamt)

C:"Ja, jag har tappat bort mitt skärp till min jacka, kanske e en utav era taxisar, skulle ringa upp om ja hittade kvittot"

T:"Jaha okej...vad var det för bilnummer"?

C:"blablabla.."

T:"Vänta ett tag ska kolla med taxin"

"C:"Ja okej..."

Går ett tag..

"T:"Ne han hade tyvärr inte hittat nått.."

C:"Men vafaan..då har jag fyllat bort det..vaafaaan"

T:"Ja du hahaha, du kan ju kolla på Tbs, eller var du där?

C:"Ja i början av kvällen, men då var jag säker på att ja hade det.."

T:"Jaha okej.."

C:"Jaamen då har ja fyllat bort det.."


Ahh det är borta helt enkelt..FUCK! Hoppas att det kommer fram.

Fan vad jag har åkt taxi denna julhelg, blir väl stammis snart på Botkyrka taxi.. snart behöver jag väl inte säga mitt namn när ja ringer..

dom kommer väl säga "Ahh de va Cecilia..eller hur?" haha.


Ne nu tänkte ja lägga mig o kolla på Oz, fick första säsongen i julklapp. Bästa serien som någonsin har gjorts!!


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards