Alla inlägg den 27 februari 2007

Av Cicci - 27 februari 2007 12:50

Ja fyfan. Antingen hatar man er eller älskar man er.Ja tror massvis med tjejer känner likadant som jag känner..Ibland kan ni göra såå fel bara. Man undrar ibland om ni ens kommer från samma planet?! Och hur ni tänker? Jag tror att tjejer är mer känslosamma än killar. Ibland kan man fråga sig om killar bara tänker med kuken?Nej. jag drar inte alla över en kam.Men man kan ju börja fundera. Vi tjejer är mer känslosamma varelser som nog ser kärlek som en viktigare grej framförsex...Okej nu säger jag inte alla tjejer gör det.Det finns ju säkert en massa tjejer som är nyfomaner där ute.Men jag säger bara att vi har lättare för att få känslor och att visa känslor...Det innebär att vi är mer känsligare än vad killar är, och jag tror de e darför vi blir sårade lättare än vad killar bli...en tanke bara.Hmm

Ovido - Quiz & Flashcards