Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Cicci - 21 februari 2007 14:12

Jag är så trött på mitt extra jobb jag har som telefonkommunikatör på ett företag. Nej jag e ingen telefonförsäljare men man kan väl säga så. Blir bara så jävla trött. De känns som man bara jobbar o sliter arslet av sig men får aldrig tillräckligt med lön...Vill ha ett nytt jävla jobb så de e väl dags att sätta sig ner och börja söka igenom en massa nya. Jag sökte ett som barnpassare idag haha.. men kommer inte få det säkert.Men man kan ju alltid hoppas...eller hur..fast dom vill väl ha en rökfri barnpassare...inte en kedjerökande haha. Jag får helt enkelt sluta med ciggen, eller så drar jag en vit lögn och säger "Ne ja röker inte, snusar" de blir jättebra så får ja ta med mig en dosa med snus i istället.Ska jobba ikväll vill verkligen inte :(åååh blir deprimerad...men jag vill verkligen utomlands i sommar måstehaha hittade en gammal bild som publicerades i en tidning för två år sen när ja va med några kompisar på marijuana march demonstration för att legalisera marijuana..ja följde mest med på skoj. SÅ ORKA BLI UPPLAGD PÅ BILD I TIDNINGEN!! hahaha pinsamt värre..jag e den som flinar och ser nerökt ut(vilket ja inte va men hade däremot setat vaken) i beige jacka ung o dum de va man

Ovido - Quiz & Flashcards