Alla inlägg den 2 februari 2007

Av Cicci - 2 februari 2007 13:00

Vill börja med och säga grattis till Cissi, som fyller 19 år idag. Grattis gumman.Jag sitter på kris o filosoferar lite, och kom tänka på alla mina kärleksbekymmer jag haft. Tragiskt nog.Mitt längsta förhållande jag haft varade i circa 3 och en halv månad...Ja du ser själv. Typiskt man träffar någon så bah "ahh hur går det med killen då?" "Ne det går jättebra vi firar två år nu på lördag" Jag fattar inte hur dom lyckas hålla förhållanderna så långa. Jag har iallafall inte lyckats. Är det kul o pippa samma person i 2 år? De e frågan de.Men men egentligen ska jag inte skylla på killarna, men man kan väl säga att jag har gjort ganska dåliga val...eller så är det väl fel på mig?Ja du de kanske det är fan...I mitt horskop vattumannen står det iallafall att jag är flirtig av mig och kommer ha många partnes i livet...så de kanske stämmer.

Ovido - Quiz & Flashcards