Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Cicci - 11 februari 2007 13:05

Ja de e frågan. Men jag skiter nog i att jobba idag. Troligtvis. Det lär nog bli så, jag får jobba mån tis ons om jag pallar istället. Håller ju på att spara iväg pengar till min och jullans resa som vi ska dra på i sommar. Fast vi vet fortfarande inte vart men jag tror att det blir någon impulsresa..Jullan ville bara åka en vecka, medan ja ville åka två. Klart om man ska åka nånstans ska man ju vara där länge!Fan jag har aldrig varit på något soligt ställe såde ska bli skönt. Hittills har jag bara nått norden och England. Norden har ju inte så mycket att erbjuda direkt, jo kanske danmark men finland o norge kind of boring i think.Ska iallafall bli underbart om vi kommer iväg från Sverige ett tag till en ny miljö med förhoppningvis nya sköna männsikor :)Och så får man träna lite på engelskan också vilket e bra, för min lär väl låta som svengelska nu.Sen får min lever leva hårt igen. Men den har ju ett par år på nacken nu efter allt festande...

Ovido - Quiz & Flashcards