Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Cicci - 19 februari 2007 11:36

Jag känner inte dig så bra morfar. du bor på andra sidan havet i Finland. Nu ligger du på sjukhus och allt...bara 78 år. Jag vet att du kommer försvinna snart. Och jag är rädd för att mamma ska få ett nervsammabrott..Mamma ska iallafall åka på fredag med flyget över helgen till Finland. De e bra. Så hon får träffa han en sista gång. Hon är så ledsen. Och jag vet inte vad jag ska säga till henne. Jag känner ju inte morfar alls men hoppas att han får vila i himmelen.Nu sitter jag iallafall på kris, sista veckan av praktiken nu. Sen är de sportlov. Dags att göra nått sportigt? Kanske ett teqila race ;) ?Jag fyllde 19 i torsdags. Stora damen nu. Rädd för att bli gammal faktiskt, men de är väl alla.Haha jag fick en dildo i födelsedags present av liv & sannie, bra de. Den kommer att användas.För jag har ingen pojkvän

Ovido - Quiz & Flashcards