Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Cicci - 5 februari 2007 14:39

Jag är så jävla trött på detta hus jag lever i. Jag och mina utbrott, mammas jävla utbrott... nee mitt hem ger mig dåliga vibbar. Alla dåliga saker som hänt i dettajävla hus. JAG VILL FLYTTA HÄRIFRÅN NU!Blir så jävla trött, vill bara härifrån. Ha en egen lägenhet ett och ett eget jobb.Men måste ta studenten först, och efter de hitta ett jävla jobb vilket inte kommer bli lätt.. för det finns ju inga!!Jag e fan inte på bra humör idag... hatar såna här dagar. Allt känns så värdelöst, så meningslöst...Nånting positivt är att ja fixade mitt legg i fredags så förhoppningvis kommer de snart :) så jävla trött på folket i kassan som inte tror på att man e 18 fast man fyller 19 om circa 10 dar.Titta en Gwen Stefani - Hetaste morsan & coolaste blondinen

Ovido - Quiz & Flashcards