Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Cicci - 1 februari 2007 13:22

om 14 dagar......så fyller jag 19 år! haha inget och hurra för kanske. Men men fan vad tiden går fort. Men tiden ska väl gå fort när man har roligt? Eller de heter väl så. Sitter på kris nu och håller på och skriver klart reportaget om behandlingshemmet i Norrtälje. Ingen av mina handledare är här så jag e helt ensam på redaktionen..Ska iväg till stan snart med mimmis och köpa upp mina pengar eller lite av dom iallafall. Skulle så gärna gärna vilja ha den där buddha flaggan jag sett på zapata...men vettefan har inte råd egentligen..men den skulle klämig vägg så jävla bra...Jag kan verkligen inte hålla i pengar! Och jag kan verkligen inte spara haha... Pyss på er allaJohnny depp börjar bli gammal gubbe, men han är hetast ändå. LÄTT. skulle aldrig banga på han

Ovido - Quiz & Flashcards