Direktlänk till inlägg 7 september 2007

somliga har det, andra inte.

Av Cicci - 7 september 2007 17:02

Ja, äntligen fredag igen! Vad händer ikväll då? Förmodligen ingenting..

Riktigt tråkigt, men nån helg måste man ju ta de lugnt också vafan. Man kan ju inte supa varje helg, i och för sig så har jag ju gjort de i över ett o halvt år nu.

Nu är jag riktigt avundsjuk på jullan, nu sitter hon säkert på flyget ner till Grekland..

Ja vill också! Om jag kunde planerat lite bättre, och sparat lite bättre, då hade jag suttit där. Men icke. För mig så finns det ingenting som heter spara.

Och jag borde ju ta mig fan fixa en spärr också på alla dessa klädsidor ellos, laredoute, hm, asos, you name it!

Kan verkligen inte låta bli att gå igenom varenda sida och så sitter man fast där sen när man förälskat sig i nått jävla plagg,väska eller skor. De knas de där alltså.

Kvällen lär bli tråkig, och ja har ingen bra film att kolla på heller..

Ne de blir du & jag vinarn ikväll. Bara du och jag.

Ne så patetisk får jag inte vara, sitta i min ensamhet o slurpa vin.

Kommer sluta med att jag är en 40årig 4barns som sitter hemma och slurpar i sig en låda vin varenda dag.

"Mamma mamma är du full nu igen?"

Ne tragisk tanke.

Ähh jag tar kvällen som den kommer bara istället.


Var på väg hem från jobbet idag, satte mig på tåget och tog en punktse tidning och började läsa. Då börjar ja höra hur två tjejer bakom mig snackar en massa jävla skit. Och då menar jag riktig skit. Dom snackar om en brud som dom troligtvis var polare med, om hur fula kläder hon har och hur ful kropp hon har. Riktigt elaka grejer sa dom om tjejen, och jag blev nästan arg i hela mig. Nästan så att det börja ryka i öronen på mig när jag lyssna. Jag vet själv att ja snackar en massa blajja ibland..men aldrig sådär om en kompis. Varför är dom ens kompisar om dom ska snacka sådär?

 Tjejer kan fan vara riktigt hemska, riktigt jävla elaka. Det känns ibland som om det inte finns en gräns för vissa tjejer?

Jag har ju själv snackat en massa skit om att killar kan vara riktigt svin, o de kan dom ju..Men om vi kommer till falskhet, då ere fan tjejer som kammar hem de priset..

Fyfan. Falskhet. Jag äcklas!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards