Alla inlägg den 10 september 2007

Av Cicci - 10 september 2007 18:25

Ingen har väl missat britneys flopp comeback på mtv awards? SHIT säger jag bara. Helt otränad,stel och blek går hon in på scenen och dansar och mimar fummligt till sin nya låt gimme gimme. Gumman..säger jag bara.

Man ser ju på henne att något e fel. Det är någonting i hennes ögon som gör att man förstår att hon inte mår bra.

Den där bruden kan fan inte må bra!! Jag trodde hon skulle komma tillbaka vältränad, fräsch och grym som den vanliga britney..men nej den grymma comebacken blev en total flopp.

Och jag blir ledsen när jag tänker på det, för hennes skull. Men såklart har hon stått för det själv. Kanske inte är så smart och festa dagarna innan man ska uppträda och göra sin comeback? Då kanske man borde tänka till lite.


Varför skriver ja om britney? Ähh ja vene. Jag tycker bara så synd om henne.. jag hoppas hon tar sig upp på benen igen och visar vart skåpet ska stå.


Var på ungdomsmottagningen idag, blev ett jävla snack om kondomer. Barnmorskan börjar väl bli iriterad för att jag hela tiden ska komma och kolla sjukdomar. Men de e väl bra? Vissa skiter ju i överhuvudtaget att kolla sig.. medans jag e paraonid och kollar mig jämt o ständigt haha.

Men seriöst, kondomsnacket.. ja de gick till överdrift. Vi började snacka om att uppfinna en trosa som hade en kondom i en ficka osv.. haha ja de va sjukt. Men de kanske vore smart, när killen rycker av brallorna så vips där va de en kondom i trosan, se dääär va bra... eller?

Nemen de blir ju oftast inte så att en kondom flyger upp när man e som kåtast o bara vill kn*lla?


Nu e måndagen snart över iallafall, då borde jag klara´att komma upp ur sängen på tis,ons,tors o fre också..

Nu är äntligen min mobil lagad iallafall!! Då blire foto terror på fyllan igen, de kan ni räkna med ;)




Ovido - Quiz & Flashcards