Alla inlägg den 18 september 2007

Av Cicci - 18 september 2007 11:17

A man kan ju fan tro det. Vaknade upp i morse och halv försov mig, fick springa upp och slänga mig in i duschen och sminka mig lika snabbt som en löpande afrikan springer..

Jag kommer nog aldrig bli en morgonmänniska, natten e min bästa vän och morgonen är min värsta.


Helgen var katastrof, om man ska förklara den med ett ord då. Men ne egentligen var den väl inte så farlig, men helt klart har jag gjort bort mig..


Jag har börjat fundera nu på hur jag ska göra när löningen kommer. Tatuering eller piercing? Piercing går ju fort & de kan man ju alltid ta bort, så de står ju egentligen högst upp på min lista.

Men tatueringar de är ju så hett!! Eller iallafall på killar, e de ju riktigt snyggt..nu snackar ja inte om några löjliga tribals eller så, utan riktigt snygga & egna tatueringar.

De där me tribaler har jag aldrig fattat..

Men jag hittade en gullig på nätet, jag har ju kunnat tänka mig o göra en alv, jag älskar alvar och allt sånt där skogsaktigt, så himla fint :)

Så nu hittade jag en liten läcker, vet inte om ja kan kalla de för alv? Men den va snygg.

Men jag vettifan, frågan e om jag vill ha den där tatueringen om 20 år, tveksamt!

Man lär ju inte ha råd att ta bort me nån laserapparat, om man inte förstås e skit rik.

Nej men seriöst.

Piercingen får det bli. Det lutar nog åt det hållet..tror jag.

Men när jag tänker mig tanken att köra igenom en fet nål genom bröstvårtan.. då blir jag lite nojjig faktiskt.

Beslutångest...



Ovido - Quiz & Flashcards