Alla inlägg den 5 september 2007

Av Cicci - 5 september 2007 19:31

Tvekat har jag gjort länge. Eller snarare, gett upp hoppet. Jag är nog inte ensam om att drömma om att prinsen ska komma gående bara sådär hur som helst. "PANG!!! Kärlek vid första ögonkastet!! Vi är ämnade för vararande!! Åhh äntligen". För mig så finns bara sånt på film. Men tänk om det kunde hända något sånt på riktigt? Tänk om man skulle tappa väskan på bussen på golvet, och medans man själv skulle sträcka sig efter den så sträckte sig ena killen på andra sidan sätet efter den. Han tar upp den sakta, och sträcker den fram till min hand medan han tittar mig djupt in i ögonen. "Här har du..

du förrestesten,dig har jag letat efter hela mitt liv" haha ja de där lät ju lite halvt patetisk. Men kunde inte komma på något bättre nu. Men förstår du vad jag menar?

Någonting bara sådär pang, Shit där är han ju!

Fast något sånt kommer ju ta mig fan aldrig hända.

Sånt händer ju egentligen bara på film. Vi svenskar är nog för blyga, man skulle aldrig våga gå fram till nån på bussen o säga "nementjena vad söt du va, kan jag ta ditt nummer?" Det händer ju inte ju verkligen inte i ett nyktert tillstånd iallafall..

Jag skulle aldrig våga iallafall. Jag är nog för svensk för det.




Ovido - Quiz & Flashcards