Direktlänk till inlägg 15 april 2007

En galen taxichaufför

Av Cicci - 15 april 2007 22:03

Var ute på krogen igår med Steph. Hade lovat henne att följa med eftersom hon precis blivit 18. Viper room, var vi ute på. Ett fjortisställe kan man väl säga...


Hur som helst. Hela kvällen var kul. Vi söp dansade fett och blev fulla. På hemvägen blev jag mer och mer iriterad när jag märkte att ena av mina studentskive biljetter var borta...så antaglien har jag tappat en..

Som jag själv kommer få betala för...

Bra där cicci, du lyckades tappa någonting ännu en gång. Fantastiskt.


På hemvägen från stan, så ropade vi in en taxi vid tullinge centrum. Vi hann åka ned till parkhem. Steph sa "fast pris tar vi, 80 kr" "skriv in det"

Han skrev inte in någonting, han hade inte ens något att skriva in på. Öööh skum jävel tänkte jag. Sen fråga steph vilket taxibolag han kom ifrån, han blev tyst sa ingenting. Vad vare för en störd idiot? Steph fråga igen ytterligare tre gånger. "Solna" sa han efter ett tag, cp idiot han blev fett iriterad och tvärnitade bilen, och vi var tvungna att kuta iväg, han höjde nävarna och hotade steph. Vilket cp alltså, vi tog registrerings numret, eller jag försökte iallafall. Tror ja sa fel om nån siffra, men när vi ringde polisen ville inte dom hjälpa oss alls. Vi var skiträdda på vägen hem.

Kul att polisen i detta land hjälper till...



Hela dan har jag legat i sängen, haft världens jävla baksmälla. Huvudet värkte som fan och i samma veva får jag min mens. fyfan både mensvärk och huvudvärk, hur mycket ska man stå ut med egentligen??

 Men jag tycker synd om steph, hon har jobbat hela dan. Jag har bara legat i sängen och ruttnat, tyckt synd om mig själv för att huvudet värkte.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci - 13 juni 2008 20:09

Hej kära läsare (om jag nu har några haha) Men men. Jag har tagit det stora steget till en mer mognare och mycket bättre blogg. Så kommer darför lämna denna nu. Har ju hängt här ett tag och det blir minsann ett sorgligt avsked.. eller inte.   Min nya...

Av Cicci - 13 juni 2008 10:46

Än så länge så har jag inte råkat illa ut. Det är trots allt fredagen den 13e idag (scaary). Är inte så speciellt orolig iallafall. Jag har ju trots allt otur redan i allt som går att ha otur i. Ska kolla på en svensk skräckfilm/thriller ikväll, "st...

Av Cicci - 11 juni 2008 20:52

Har studerat lite olika bloggar på nätet. Och en del får mig bara att må riktigt illa. Gick in på nån tjejs blogg som kallar sig "kissie". Studerar ett videoklipp med henne och mår riktigt illa igen. Hur gammal kan denna tjejen vara? Jag tippar runt...

Av Cicci - 11 juni 2008 12:18

Godmorgon Sverige. Känner mig lagom sänkt idag. Fortfarande helt fucking förkyld. Har beslutat mig för att inte gå till vårdcentralen. Det lär ju bara vara en vanlig förkyldning.. tror jag. Eller hoppas jag iallafall. Så tänkte röra mig till jobbet i...

Av Cicci - 10 juni 2008 13:00

Man klättar på väggarna när man är hemma.. har absolut ingenting & göra. Gick o hämtade posten, mina två nya jeans har kommit :) så ja blev glad. Fast det ena paret var inte riktigt som ja hade tänkt mig.. :/ men beställer man från nätet, så får man...

Ovido - Quiz & Flashcards