Alla inlägg den 5 april 2007

Av Cicci - 5 april 2007 19:14

Vilken jävla dag alltså. Säger jag bara. Kan man ha mer otur än mig eller? Imorse var jag glad skulle ner till centrum och hämta ut mina brallor på tobak. Sen skulle jag åka till huddinge och möta jullan med tåget, dumhuvvet jag går av tåget ovetandes om att jag glömt påsen med mina nya brallor i. Bra där bruden. Ännu en gång jag tappar någonting. Och nu e min mobil sönder också. Den gick mitt itu.. allting går ju så bra nu. Känns som om jag vill vända upp och ner på huset och slänga allt i väggarna. Jag blir så jävla arg, förbannad & ledsen..Jag får aldrig behålla något fint. Allt som jag har bara dör. Allt jag rör vid går sönder!! Och jag håller på att bli galen alltså. Kan man aldrig få ha någonting utan att det går sönder?! Okej, det är ändå "matriella" saker jag snackar om...varför blir så upprörd?! Jo för jag får aldrig ha något fint...Jag får aldrig behålla någonting. Och det är tack vare mig själv att jag är ett jävla pundhuvve som aldrig kan hålla reda på sina grejer, som alltid ska tappa eller ta sönder något...fyfan. Min kväll e förstörd nu.Fan va arg jag e..jag är så jävla klantig.

Ovido - Quiz & Flashcards